utorak, 15. svibnja 2012.

Online kupovanje

“Ocem“ suvremenog online kupovanja smatra se Jeff Bezos, utemeljitelj i vlasnik internetske stranice Amazon.com. On je osmislio i oživio tzv. click – on princip elektroničkog naručivanja. 

Tehnika online click – on naručivanja i kupovanja posvuda je ista – kupcu se putem Weba prezentira ponuđeni prodajni asortiman, a on izabire što želi kupiti  “klikom“ miša na naziv, sliku ili šifru artikla (usluge). Potom se na zaslonu njegova računala pojavljuje odgovarajući ekranski obrazac – narudžbenica, koju ispunjava pomoću tipkovnice, navodeći podatke potrebne za sklapanje kupoprodajnog posla (primjerice, ime ili naziv, adresu na koju treba isporučiti robu, adresu elektroničke pošte, broj kreditne kartice, itd.). 

Ispunjeni obrazac se šalje (i opet jednim “klikom“ miša na odgovarajuće “dugme“ na zaslonu svojega računala ili možda pritiskom na tipku enter na tipkovnici). Potom mu se na zaslon vraća potvrda prijama narudžbe i prelazi se na procesuiranje plaćanja. Jedino što mu je nakon toga još činiti, jest pričekati da roba stigne na odredište koje je naveo u narudžbenici.

Dakle, tehnika online kupovanja krajnje je jednostavna. Ono što, međutim, može činiti problem jest pronalaženje odgovarajuće ponude u prividno beskonačnom prostoru virtualnog trgovanja. No, tu su sve brojniji i sve kvalitetniji softverski alati za pretraživanje, a i razne vrste oglasa koji će potencijalnom kupcu pomoći i navesti ga da nešto naruči.


 :)

Nema komentara:

Objavi komentar