ponedjeljak, 14. svibnja 2012.
E-oglasnici - oblik e-poslovanja
Ideja malih oglasnika preuzeta je iz tiska, gdje se pokazalo kao moćno sredstvo za povećanje tiraže.
Trud i sredstva što ih pri postavljanju elektroničkog oglasnika treba uložiti nisu osobito značajni, pa ni rizik od poslovnog gubitka nije velik. Zato su se takva Web mjesta “namnožila“ u tolikoj mjeri da danas čine jedan od najznačajnijih oblika trgovanja prvenstveno među osobama, a rjeđe između tvrtki i osoba na Internetu.
U knjizi "Bogatstvo Interneta" Željko Panian navodi da objavljivanje ponude, odnosno uvrštenje u neki elektronički oglasnik ostvaruje se vrlo jednostavno, poduzimanjem sljedećih koraka: pronalazi se odgovarajuće Web mjesto, odnosno elektronički oglasnik, na naslovnicu oglasnika pronalazi se opcija uvrštenja novog oglasa, ispunjava se ponuđeni ekranski obrazac ponude oglasa, ako se radi o plaćenim oglasima, obavlja se plaćanje karticom na uobičajeni način, te se na kraju šalje ispunjeni obrazac.
Kupovanje je još jednostavnije: kupac mora adresirati Web mjesto koje održava takav oglasnik, pretražiti njegovu aktualnu ponudu i odluči li se, markirati (“kliknuti“) mišem stavku za koju je zainteresiran.
:)
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Nema komentara:
Objavi komentar